Re: lekki OT: Odtwarzacz DVD/DivX Panasonic DVD-S295 i napisy z pliku...

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 19:47:51 MET

ja mam LG DVX9600 i mialem to samo. Odtwarzacz widzial tylko napisy .sub i
.srt. Po pierwsze: zmienilem firmware na najnowszy ze strony producenta (a
teraz na nieautoryzowany...) i odtwarzacz czyta takze napisy .txt. Nazwa
pliku z filmem musi byc identyczna jak pliku z napisami (np.
JakisFilm.avi -> JakisFilm.txt). UWAGA! wazne sa tez duze i male litery. co
do konwertowania napisow to w instrukcje obslugi musisz zajrzec jakie
formaty obsluguje (prawdopodobnie .sub i .srt). Do konwersji napisow polecam
SubtitleWorkshop.

Pozdrawiam
ven