lekki OT: Odtwarzacz DVD/DivX Panasonic DVD-S295 i napisy z pliku...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 19:34:02 MET

Witam!!!

Przepraszam za lekki OT, ale w gruncie rzeczy temat lekko zahacza,
zwłaszcza, że bywały już pytania m.in. w związku z odtwarzaczami MP3, a
więc:
Kupiłem sobie ostatnio odtwarzacz DVD z obsługą DivX Panasonic DVD-S295,
muszę przyznać, że to zupełnie inna jakość w porównaniu z oglądaniem
filmów na 17" monitorze na niewygodnym krześle, w dodatku nie szumi jak
PC. ;) Zresztą na oglądaniu filmów jego możliwości się nie kończą, ale
nie o tym chciałem powiedzieć.
Mianowicie zauważyłem, że w przypadku niektórych filmów nie chce widzieć
napisów. Nie chodzi mi o krzaczki w miejscu polskich znaków, ale fakt,
że nie ma ich wcale. Słyszałem, że brak obsługi napisów to wieczna
bolączka użytkowników tego typu sprzętu, więc co mogę poradzić? Może
powinienem przed nagraniem płyty konwertować napisy do jakiegoś
zjadliwego formaty? Tylko do jakiego? Może to coś z folderami albo
nazwami pliku? Co powinienem zrobić, żeby widział napisy?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie, z góry dziękuję. :)

# /George Orwell - Rok 1984/