Re: Komp do oceny

Autor: Jacek_FH <satan_at_hell.net.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 19:48:01 MET

Dnia 2006-03-02, Czajson <rookie@rookie.cy> pisze:

> A Fortron czasem nie robi z Modecomem? BTW jak z głośnością?

Ogólnie marka super cicha ale tez jest to zależne od modelu.
Te z aktywnym PFC z powodu przeładowania elementów w środku są głośniejsze
bo mają zaburzony przepływ powietrza. Sam kupuję z pasywnym PFC bo
ważniejsza jest dla mnie cisza. A cisza jest wręcz absolutna ;) Najcichsze
zasilacze jakie znam (ale nie siedzę w tych z górnej półki)
Waga wszystkich Fortronów to 2 do 2,5kg co też świadczy o jakości
elementów.

--
Jacek_FH