Re: Problemy z grafiką

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 18:44:48 MET

> Kompa mam 4 lata i jest nieźle wysłużony. Chyba przyszedł ten okropny czas
> kiedy wszystko powoli trzeba modernizować :) Tylko od czego zacząć? Co
> powoduje to sypanie się grafiki?

powoli? powoli to juz 2 lata temu trzeba bylo modernizowac, teraz to
piorunem, "na wczoraj" ;) (jezeli chcesz grac, bo do biura to wystarczy to
co masz).
co powoduje sypanie sie grafiki? po prostu jej wiek... elementy
elektroniczne nie sa niesmiertelne i tez sie starzeja i zuzywaja podczas
eksploatacji...

pozdrawiam
ven