Re: Linux + g³osniki 2.1

Autor: W³odzimierz Wojtiuk <wwojtiuq_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 17:07:56 MET

U¿ytkownik "kesser" <kesser@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:du6agv$i7a$1@inews.gazeta.pl...

> stadialne;)
> Co to znaczy wersje "stadialne" i XP i linux jest ci±gle polepszany i
> wymaga uaktualnienia. Oba s± dopracowane i intuicyjne, tylko czêsto
> boimy siê nowo¶ci.
ROTFL

(ciap)

> To wynika z tego, ¿e za linuxem stoj± ludzie, a nie pieni±dze. MS tak
> siê rozpanoszy³ (lata bycia pod strzechami domów robi± swoje :-)), ¿e
> trudno siê dziwiæ firmom, ¿e ich produkty maj± wsparcie tylko do MS. Ale
> to siê zmienia np. nvidia :-) .

pieni±dze (za MS stoj±ce) drodzy czytacze w±tku, to pieni±dze nabywców tego¿
systemu,
klientów którzy podjêli decyzjê kupiæ gotowe ze wsparciem, czy lataæ po
znajomych ¿eby na nowo skompilowali j±dro ;)
we¼cie pod uwagê, ¿e przecietny (PRZECIÊTNY) u¿ytkownik komputera
jest znacznie mniej "rozgarniety" w temacie od najwiêkszego lamera na tej
czy pokrewnej grupie...

(ciach)

podkre¶lmy *komercyjne*

W³odek