Re: Komputer się nagle zacina...

Autor: kuba \(aka cita\) <idiota_at_z.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 14:39:50 MET

Czajson wrote:
> Użytkownik "kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości

> Wskaż mi w którym momencie bo widzę, że w życiu kompa nie
> serwisowałeś.

w tym, ze wg Ciebie 512 MB ramu to optimum... kiedy tak naprawde zupelnie
niedawno 512 MB to sie w mało obciążonych serwerach montowało.
Standardem jest w tej chwili 256 ramu, 512 to juz zupełnie fajnie. 128MB
powoli faktycznie nie wystarcza, ale jak ktos rzuca hasło, ze 512 w zestawie
dla durona 850 MHz to optimum .. to mnie śmieszy. Gdyby kolega mówił o
jakims nowym zestawie, to ok, ale trzeba brac pod uwage całość sprzetu, a
nie tylko to co na półkach sklepowych jest teraz najczęściej sprzedawane ...

--
pozdrawiam  Kuba (aka cita)
www.cita.z.pl   gg:0001 0100 0110 0001 1001 0110 1000