Re: Porównanie procesorów Pentium 4 i Pentium D

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 04:19:34 MET

"Szatyn" <szatyn@earthlink.net> wrote in message news:1_6Nf.5062$S25.1043@newsread1.news.atl.earthlink.net...
> Jesli cos ominalem pisz na priv-a bo moze niektorym grupowicza ta litania sie niespodobac.
> Takze jak widzisz.. zastanow sie i poronaj ceny.

Z jakiego sklepu cytowałeś ceny z tą darmową wysyłką ?

> Wydaje mi sie ze zakup w Dell-u to chyba niezbyt trafna decyzja. No chyba ze nie zalezy Ci na kasie i zdecydowany jestes.. Musisz
> tez wziasc pod uwage ze nie masz pewnosci co tak naprawde Dell wrzuca do srodka. Wiec nie liczylbym na duzo "firmowych" rzeczy.
> Nie licza grafiki ktora niestety ale musza nazwe zapodac. Dell to jedynie firma ktora sklada komputery a nie produkuje. Chyba nic
> co ma wspolnego z kompami. Ale moze sie myle

Jeśli tak, to jak się ma to do argumentu który podałeś wcześniej,
że ma nietypowe komponenty które jak ulegną uszkodzeniu to
dostanę tylko w DELLu ? Skoro tylko składają a nie produkują
to skÄ…d braliby unikalne dla siebie komponenty ? Pytalem
w poprzednim liscie o to które komponenty są unikalne...
Nie odpowiedziałeś. A szkoda, bo chętnie bym się dowiedział.
Procesor, pamięć, grafika - nie chce mi się wierzyć że cokolwiek
tu moze być unikalne. Płyta główna? Być może, ale to byłby dowód
na to, że jednak produkują coś sami a nie kupują "made in taiwan".
Zresztą jak padnie płyta główna to nie muszę chyba wysyłać całego peceta...

Dziś byłem w sklepie komputerowym, takim zwykłym z cegły i pustaków :-)
i sprawdziłem ceny - sporo to wychodzi... ale online może znacznie taniej.
Jeszcze raz więc pytam skąd Twoje ceny pochodzą, jaki to sklep ?