Re: Głośniki Tracer

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 00:44:26 MET

Użytkownik "Nero" <mnichbart@wp.pl> napisał w wiadomości
news:du2mv5$c02$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ad. 1 proszę o precyzję, bo to nie ma nic wspólnego z kulturą; wydawało mi
> się, że w moim post'cie wyraźnie dałem do zrozumienia, że nie bardzo znam
> się na "tych rzeczach" i ... poprosiłem po prostu o pomoc, więc daruj
> sobie...
> Każda grupa ma na codzień takich "Trolli"

Spójrz na to jak ja odpowiadam i na to jak Ty odpowiadasz. Za Trolla możesz
uznać siebie, bo nie stosujesz się do ogólnie przyjętych zasad.
Twoja odpowiedź powinna wyglądać tak:

> [...]

> sobie...
> Każda grupa ma na codzień takich "Trolli"

Tutaj dopiero Twoja wypowiedź."

Wypowiedź poprzednika wycinasz i zostawiasz tylko to czego dotyczy Twoja
kwestia. Co w tym takiego trudnego? Wystarczyło uważnie przeczytać tylko pół
strony, żeby wiedzieć wszystko.

--
pozdrawiam