Re: Drukarka drukująca przez siec

Autor: TomSi <sorry_at_no.email.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 14:04:29 MET

Dnia Tue, 28 Feb 2006 12:28:22 +0100, wik napisał(a):

> jeszcze wez pod uwage jej obciazenie. ile bedziesz na niej chcial
> miesiecznie drukowac, czy to ma byc drukarka do domu, czy do biura
> [malego/wiekszego] i co bedziesz na niej chcial drukowac, tekst,
> grafike. oprocz tego ze bedzie miala w sieci chodzic, musi miec
> chyba i inna funkcjonalnosc? ;)

Czarny druk zadnych kolorow. Drukarka do domu. Sieciowa bo mam laptopa i
nie chce mi sie go specjalnie podlanczac aby sobie wydrukowac kilka stron.
Obciazenia raczej male max 3,4 ryzy na rok tylko ze mniej wiecej tak ze
przez np jeden miesiac nic nie drukuje a potem w jeden dzien musze
wydrukowac ponad sto stron. Bardziej jestem za laserem bo juz mam dosc
bawienia sie z tuszami ktore mi zasychaja. Tu kupie sobie toner i bede mial
spokoj na dwa lata :]. No i jest tansza w eksploatacji.