Re: Drukarka drukująca przez siec

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 18:21:25 MET

"TomSi" <sorry@no.email.pl> wrote in message
news:3ulgyfiac492$.103ki8ufkned4.dlg@40tude.net...
[ciach]

> Czarny druk zadnych kolorow. Drukarka do domu. Sieciowa bo mam laptopa i
> nie chce mi sie go specjalnie podlanczac aby sobie wydrukowac kilka stron.
> Obciazenia raczej male max 3,4 ryzy na rok tylko ze mniej wiecej tak ze
> przez np jeden miesiac nic nie drukuje a potem w jeden dzien musze
> wydrukowac ponad sto stron. Bardziej jestem za laserem bo juz mam dosc
> bawienia sie z tuszami ktore mi zasychaja. Tu kupie sobie toner i bede
> mial
> spokoj na dwa lata :]. No i jest tansza w eksploatacji.

3,4 ryzy na rok? Kup jakiegos taniego Samsunga w mediamarkt....Tyle to ja
drukowalem
majac atramenta i starajalem sie mocno oszczedzac i 2 razy sie zastanawialem
nad kazdym wydrukiem,
czy napewno jest mi potrzebny Zreszta Twoje pieniadze, Twoja sprawa, wiec
zostane przy kwestiach technicznych.
Mam HP 4000N i nie bylo problemu z wyjazdem na miesiac (w koncu w laserach
nic nie zasycha)
i tak samo nie bylo problemu z wydrukowaniem jednym ciagiem 3 kopii
magisterki dla 2 osob (czyli 6x150 str) :)
No niezupelnie jednym ciagiem, bo musialem raz dolozyc papier ;)
Btw. bardzo wygodne jak jest podajnik na 500str, akurat rozpakowywujesz ryze
i wkladasz do szuflady, a nie stoi taka
obdarta na polce ;)

Natomiast jakbys mial mozliwosc niewiele drozej dostac 4050 to warto
doplacic, bo ma szybszy procek, a czesto pdfy
potrafia sie u mnie drukowac z predkoscia 1str/min :(

--
| Pozdrawiam,  | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek   | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160 160 |