Re: stery do Radka 9550?

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 14:04:31 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9777957403DB8mbien@127.0.0.1...

> Jaki w tym sens, poza watpliwie lepszym samopoczuciem usera
> i utrata gwarancji?

Jak to jaki? - W domyśle miałem bios przetaktowany - to daje osiągi o 30-50%
większe od zwykłego 9550 więc jest o co powalczyć - byle nie przesadzić. A bios
trzeba zmienić żeby oryginalne stery nie przestawiały podkręconych zegarów, no
chyba że się używa omegi, ale wtedy i tak po przeinstalowaniu systemu od nowa
trzeba kręcić - a tak to: szybko, bezboleśnie i na zawsze.
Po drugie - jaka utrata gwarancji? - jak chcesz oddać do serwisu to wgrywasz
oryginalny bios a jak na tyle padła, że się nawet nie da wgrać biosu to i nie da
się odpalić więc też nie ma problemu z gwarancją...

--
Edzi