20" Philipsa czy 19" Eizo...

Autor: Krzysztof Mederski <res.not.grata.sp_at_m.mihi.est>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 01:24:00 MET

Witam grupę!

Od jakiegos czasu poważnie myślę o zakupie monitora LCD.
Do dziś byłem pewny, że wybór padnie na Eizo S1910. Przez przypadek
jednak dowiedziałem się o istnieniu tego modelu Philipsa: 200W6CS.
I teraz mam problem. Cena jest na tyle zbliżona, że nie wpływa na decyzję.
Monitora używać będę głównie do pracy biórowej i rozrywkowej. :) To, że
filmy lepiej ogląda się na panoramie, nikomu nie trzeba tłumaczyć...
Rozdzielczość Philipsa (1680x1050) wymaga nie wiadomo jakiego sprzętu,
ja mam zwykłego GeForce'a 5200 128 MB i 512 Ramu.
Może mi ktoś pomóc dokonać wybór...

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Mederski