Re: celerony w notebookach

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 00:13:28 MET

Dnia 2006-02-26 16:46:10, encja *Gippo* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> witam
> jak to to chodzi ?
> wydaje mi sie ze celki to dosc wolne procesory i w notebookach to chodza
> raczej tak srednio wolno. znajomy ma to w jakims sprzecie okolice 1.5ghz
> i na xp'ku strasznie wszystko sie slamazarzy.

Zatem ma Celerona M - a to duża różnica.
Z doświadczenia - spisuje się toto lepiej niż zwykły Celeron 2,8 GHz.
Problem zapewne leży w małej ilości RAM.

> co bedzie szybciej chodzilo celek czy cos ze stajni amd ?

Turion będzie zdecydowanie szybszy.

Jeśli notebook do zastosowań: net/office, to procesor jest mało istotny
- każdy współczesny ma aż za dużą moc obliczeniową. Co innego
zastosowania typu: modelowanie, kompilacja, symulacje, kodowanie itp...
Tu procesor jest niezwykle ważny.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]