vnflash nie wykrywa n6600???

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 23:39:25 MET

Witam
chciałem zgrać sobie bios do karty ASUS N6600 128
jakież moje zdziwienie gdy nvflash powiada mi ze nie wykrył karty!!!
jaka tego przyczyna??

nie mam stacji dyskietek (program jest na partycji FAT32)
więc bootowałem z CD 98
z pominięciem plików startowych tak że goły interpreter był
czy dos ma być goły czy moze byc z typowymi plikami startowymi??
 jak powinieneim poprawnie to zrobić??
a może coś w biosie???
Karta pięknie chodzi
oryginalny radiator przy 430MHz core i 650MHz RAM ten ma 38stC i rdzeń
40st.
zamierzam ją do 1,4V upgradować zmienić radiator i ciut wyższe
częstotlkiwości dać
ale z tym nflaszerem nie wiem co jest grane
Pozdrawiam