Drukarka XEROX DocuPrint M750

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 20:51:24 MET

Witam
Wpadła mi w ręce drukarka Xeroxa, M750. Czarny tusz był jeszcze w
pojemniku i dysza sie udrożniła po kilku oczyszczaniach. Kolorowe
pojemniki niestety zupełnie puste, nie można skutecznie próbować
udrażniać dysz. Problem polega na tym że jak kupię tusze i dysze nie
dadzą się odetkać to mam do tyłu całkiem sporo, musiałbym dokupić
wkładkę z dyszami od koloru.
Czy ta drukara jest warta zachodu i podejmowania ryzyka? Mile
widziane opinie userów. U mnie pracowałaby jako domowa drukarka, do
100-200 kartek rocznie cz.b i kilka-kilkadziesiąt z kolorem.
Jeśli można, prosiłbym jeszcze o jakieś wskazówki eksploatacyjne, np,
jaki tusz i gdzie kupować żeby było tanio :), jaką metodę stosować do
uzupełniania pojemników (o ile w ogóle się da) i czy i gdzie można
tanio kupić dysze do koloru.
I jeszcze jeden problem mnie męczy - czy jest dopuszczalne kupienie
jednego koloru, np. żółtego, i odetkanie nim wszystkich 3 kolorów,
oczywiście przekładając pojemnik? (Po czym, o ile dysze by się
odetkały mógłbym kupić i pozostałe 2 kolory a gdyby się nie odetkały,
drukara by robiła za czarno-białą :)
Piękne dzięki z góry za każdą rzeczową wypowiedź :)

--
Jacek - K7S5A rider