Re: notebook Vobis czy Acer...a moze cos innego

Autor: Damianin <damianin_usun_to__at_wp.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 21:15:52 MET

Tomasz`Hypnos` napisał(a):
> Witam
>
> Co wybrac. Mam na notebooka 3000. Takie dwa typy wpadly mi w oko. Ktory jest
> lepszy???

Dołóż parę złotych do panoramy Acera.
Pojawia sie jeszcze pytanie, do czego sprzęt będziesz wykorzystywał? Bo
jeśli do taplania w błocie i kurzu to faktycznie Acer może być za
delikatny. Jeśli jako alternatywę dla stacjonarnego kompa to co innego.

> Czy pomiedzy:
> - M360 1,4 GHz FSB: 400 MHz
> - M370 1,5 GHz 400 MHz
> bedzie duza roznica w wydajnosci???

Nie będzie dużej różnicy w wydajności. Niecała 1/14...

--
Pozdrawiam
Damian.