notebook Vobis czy Acer...a moze cos innego

Autor: Tomasz`Hypnos` <hildskjalf_at_poczta.fmNOSPAM>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 20:05:07 MET

Witam

Co wybrac. Mam na notebooka 3000. Takie dwa typy wpadly mi w oko. Ktory jest
lepszy???

VOBIS DIGITAL MCA 36015G

Klasa procesora: Intel Celeron M360 1,4 GHz FSB: 400 MHz
Pojemność pamięci podręcznej: 1 MB
Technologia Mobilna: nie
Zainstalowana pamięć RAM: 512 MB DDR2
Maksymalna wielkość pamięci RAM: 2 GB
Dysk twardy 80 GB
Ekran TFT LCD: 15 cali
Maksymalna rozdzielczość LCD: XGA 1024x768 pikseli
Karta graficzna Intel Graphic Media Accelerator 915GM
Pamięć wideo: 128 MB
Dodatkowe informacje n/t zainst. pamięci: współdzielona z RAM
Karta dźwiękowa: zgodna z AC97
Napędy optyczny wbudowany: DVD+/-RW DL

WIFi, S-video, Norton Internet Security 2005 (90 dniowa wersja)
Pinacle Studio 9 SE PL Nero
Zainstalowany system operacyjny: Windows XP Media Center Edition PL

Czy moze:

ACER Aspire3613LMi

Klasa procesora: Intel Celeron M370 1,5 GHz 400 MHz
Pojemność pamięci podręcznej: 1 MB
Technologia Mobilna: nie
Pamięć operacyjna 512 MB DDR2
Maksymalna wielkość pamięci RAM: 2 GB
Dysk twardy 60 GB
Interfejs dysku twardego: ATA
Ekran XGA CrystalBrite LCD: 15 cali
Karta graficzna Intel 910GML
Pamięć wideo: 128 MB
Dodatkowe informacje n/t zainst. pamięci: przydzielana z RAM
Karta dźwiękowa: AC97
Napędy dysków wymiennych DVD+/-RW

WiFI, XP HOME

Oba sa za ta sama cene czyli okolo 2999. Czy moze cos innego lepszego w tej
cenie jest??

Czy pomiedzy:
- M360 1,4 GHz FSB: 400 MHz
- M370 1,5 GHz 400 MHz