Re: Skaner SCSI - problem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 19:47:24 MET

<wojtek.piekarczyk@gmail.com> napisał:

> W setupie "termination" ustawione jest na Auto.

Hmm, wygląda że wszystko masz prawidłowo. Przychodzą mi do głowy nast.
czynności, którymi można by odczarować ten zestaw:
1. Obejrzyj dokładnie tę wtyczkę 68-pin, czy któryś z bolców nie jest
wygięty, to bardzo delikatne ustrojstwo, sporo krwi już mi napsuło.
2. Pewnie to już sprawdzałeś, ale się upewnię - ustawienia terminacji HIGH i
LOW na ON też wieszają system?
3. Możesz spróbować ominąć wewnętrzną terminację 8-bitową, ja temu Auto za
grosz nie ufam, pisałeś że masz kabel wewnętrzny 68-żyłowy z terminatorem na
końcu? To spróbuj go wpiąć, niech sobie zwisa luzem, a w kontrolerze ustaw
terminację HIGH na ON i LOW na OFF. A nuż?
Ten terminator przy skanerze jest przelotowy czy w postaci zaślepki?

JoteR