Re: Emulacja napędu dyskietek

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 19:33:27 MET

"Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> wrote in message
news:Xns9777A7B8A7717mbien@127.0.0.1...

> Co przy okazji swiadczy o jakosci i uniwersalnosci produktu.
> Nie wiem kto to projektowal, wzial za to taka $$$ i jeszcze utajnil
> specyfikacje teletransmisji jak najtajniejsze dane CBS by kazdy
> przedsiebiorca w PL byl z automatu klientem Williama III.

? czemu byl z automatu? - jak dla mnie to panstwo ktore zmusza do piractwa
niech placic za platnika - o perypetiach zwiaznych z platnikiem mozna
poczytac w projekcie Janosik - chlopaki przeszli gehenne i... coz, Polska
jest panstwem ktore zmusza obywateli do kradziezy wiec trzeba krasc ale w
razie czego niech panstwo bedzie wspoloskarzone.

> Moza jakas kolejna "komisja sledcza" i palenie czarownic? Ostatnio
> takie numery sa w modzie :>

Hehe ;)