Re: drukarka z najtanszymi tuszami

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 19:42:00 MET

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message
news:dtuqb2$kog$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
Ci
> a mozesz podac model? bo na laserach wcale sie nie znam

Po prostu pochodz po allegro
np taka akcja:
http://allegro.pl/item89010780_oki_color_laser_c3200_bcm.html
przy czym ja i moi znajomi maja zasade - nie kupujemy od gosci ktorzy robia
bledy a juz w takiej ilosc to napewno...
typowy dres albo inny pryszczers...
Napisalem cene do 600 zl bo pojawiaja sie drukarki w takich granicach za kup
teraz. Po prostu muisz poszukac.
A co do marek... bez wapienia HP, OKI, Lexmark... laserowki to troche inne
drukarki i nawet najgorsze trzymaja jakis tam sredni poziom...