Re: drukarka z najtanszymi tuszami

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 09:16:15 MET

Szkoda ze w zasadzie tylko teoretyzujesz ;)
Poczekam na odpowiedzi praktykow
Podawanie mi laserowki za 1500zl przy cenie zakladanej rzedu 300zl jest
lekko niestosowne...
Teoria iz tansza drukarka jest zawsze drozsza w esploatacji to takze nie
zawsze prawda. Dlatego wlasnie wychodze od drugiej strony, tzn analizuje
ktora drukarka ma najnizsze utrzymanie a potem dopiero pomysle czy mi
pasuje reszta jej cech.
Znalazlem iz Canon BJC600/800 jest taka drukarka, Canon s200/300 takze
Aktualnie mam nieczynne google :( ale jak tylko odzyja to puszkam czy te
drukarki maja glowice osobno (pewnie tak) i jaka jest zywotnosc tych glowic.
Marx