Re: drukarka z najtanszymi tuszami

Autor: bruner <brunerro_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 10:10:51 MET

Podrapawszy się po głowie Marx zatarł ręce i naskrobał:
Znalazlem iz Canon BJC600/800 jest taka drukarka, Canon s200/300 takze

Miałem canona s300 (kupiłem 3 lata temu), któregoś razu zaczął źle drukować
(chyba tusz który wlałem był nie całkiem kompatybilny :-) ). Nic go nie
ratowało, ani moczenie głowicy ani orginalny tusz. Głowica była stała i
dupa. W serwisie (dzwoniłem) powiedzieli że sama głowica kosztuje 463 zł, a
ja za całą drukarkę dałem wtedy 400 zł w MM ( i to bez promocji).
Nie polecam takich drukarek, teraz mam hp i leję zamienniki bez strachu, nie
mówiąc o tym że ten zwykły hp (5150) to mercedes przy tamtym canonie

--
Pozdrawiam
bruner