Re: SATA vs flop

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 21:54:10 MET

Użytkownik "Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał w wiadomości
news:dtsrmm$ii0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pomyśl, że flop to archaizm wykorzystywany w warunkach domowych głównie
> przez ludzi nieświadomych.

wrecz przeciwnie,
a malo to jest powaznych narzedzi (testery pamieci, partition Bog wie co,
Linuxy... itp..) ktore wlasnie z flopa potrafia dzialac?
oczywiscie wiekszosc a moze i wszystkie z nich mozna wystartowac z CD..
ale.... jednak,
czasami klient ma malo sprawny czytnik CD a flop jest ok i dzieki niemu
mozna zrobic podstawowe testy maszyny, zgrac cenne dane itp...

> marnej jakości. Za 40zł można kupić pendrive 128MB a może nawet taniej.

ja swojego pierwszego PenDrive 128MB kupowalem za okolo 400zl.. wiec troche
wiem co mozna z nimi robic, napewno kazdemu moge je polecic.
ale instalce windowsa na Pendrive nie podasz sterownikow od kontrolera
dyskowego.

--
B.G          GG#51489