Re: SATA vs flop

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 22:44:49 MET

Użytkownik "B.G" <b0ggac.usunto.@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dtt4kd$n0b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> czasami klient ma malo sprawny czytnik CD a flop jest ok i dzieki niemu
> mozna zrobic podstawowe testy maszyny, zgrac cenne dane itp...

Z własnej autopsji: jak klient ma "mało sprawny czytnik CD", to najczęściej
jest to leciwy komp i o stanie flopa lepiej nie wspominać.

> ja swojego pierwszego PenDrive 128MB kupowalem za okolo 400zl.. wiec
troche
> wiem co mozna z nimi robic, napewno kazdemu moge je polecic.
> ale instalce windowsa na Pendrive nie podasz sterownikow od kontrolera
> dyskowego.

Ale ja tu nie piszę o nForce2 czy jakichś starych chipsetach Intela, że o
SISie czy VIA nie wspomnę. Nowe chipsety nForce3, nForce4 i Intele (nie
pamiętam od którego modelu) w połączeniu z Windows XP zawierającym SP1 lub
SP2 nie wymagają żadnych sterowników w czasie instalacji.

--
pozdrawiam