Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 18:37:12 MET

Użytkownik "DeJotPe" <thejotpe@gaztea.pl> napisał w wiadomości
news:dtst7f$rlg$3@inews.gazeta.pl...
> well, moje stery 56.72 (i nowsze) mają opcje ustawien dla
> poszczególnych aplikacji, poszukaj tylko dobrze

Tak, myślałęm o tym - muszę sobie tylko profil załozyć to tego softu. Ale
antyaliasing i tak chyba tu chyba nie pomoże. ;-P

> zacznij własnie od takich sztucznych przeładowanych teksturami 3dmarków:D

Colin McRea 2.0 i FLANKER bez problemu. Podejrzewam jednak błąd tekstury w
tym modelu. Nadal mnie dziwi tylko dlaczego, na starszej karcie działa
dobrze. :-(

Przypomnienie problemu:
Kupiłem nową kartę graficzną i w jednym z programów zamiast drzewek/choinek
mam takie coś: http://www.republika.pl/nokgamer/NV6.jpg . Nie wiem jak
nazwać taki błąd, dlatego nie szukałem w zasobach internetu jeszcze (bo
"karta papieru" + "błąd" to raczej się nie uda). A może ktoś już na czym
polega ten problem?