Re: Podlaczanie wentylatora

Autor: tommy <nie_at_mam.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 15:46:43 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002@poczta.onet.pl> wrote:

> Sprawa jest prosta o ile sprzet nie jest bardzo wiekowy. Prawdopodobnie na
> plycie glownej sa pasujace 2 lub 3 wejscia do takiej kocowki zasilacza -
> oznaczone np. FAN1 itp.
> Jednak jesli plyta jest bardzo stara to: moze nie miec takiego gdniazdka
> albo miec tylko jedno zajete juz przez inny wiatrak. Wtedy trzeba pobawic
> sie w dobranie odpowidnich przejsciowek/rozgalezien. Nie podales czy to
> jedyny wentylator w kompie - nie liczac tego/tych w zasilaczu - (np. na
> radiator procesora) czy dodatkowy jakis.

dzieki wszystkim za odpowiedzi :)
rzeczywiście na płycie są takie końcówki. podłączyłem wentylator
i śmiga. teraz to samo chcę zrobić z wentylatorem w zasilaczu.
nowy wentylator ma taką samą złączkę, czyli wepnę go po prostu
do płyty głównej. ale jak odciąć stary wentylator, podpięty w bebechach
zasilacza? po prostu uciąć kabel, obkręcić jakąś izolacją i zostawić
jak jest?

t.