4 kości pamięci i zasilacz

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 02:26:33 MET

Kupiłem 4 kości pamięci kingston (KVR400X64C3AK2) * 512MB = 2GB PC3200
CL3
Zasilacz Delta Electronic 350W, Model GPS-350BB-101L
Płyta Gigabyte K8NSC-939
Procek Athlon 3000+

Nie mogę uruchomić systemu, wysypuje się po załadowaniu w kilka sekund, a
czasem w ogóle nie startuje.
Gdy są 2*512 to chodzi.

Mialem 2*Twinmos 512MB i chodziło stabilnie.
Czy mam za słaby zasilacz czy coś muszę zmienić w BIOS-ie?
Na jaką wartość w zasilaczu muszę zwrócić uwagę? - które napięcie i A?
Może lepiej wymienić na 2*1GB? Tylko czy to nie "żre więcej" prądu i w
efekcie nic nie pomoże?
Proszę o pilną pomoc - jutro, tzn dzisiaj mogę reklamować lub wymienić.