Re: 4 kości pamięci i zasilacz

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 09:04:02 MET

Mariusz napisał(a):
> Nie mogę uruchomić systemu, wysypuje się po załadowaniu w kilka sekund, a
> czasem w ogóle nie startuje.
> Gdy są 2*512 to chodzi.
A próbowałeś postawić system na nowo? Kiedyś po dodaniu pamięci komp mi
się już nie uruchamiał i pomogła reinstalka systemu (nie wiem dlaczego
Winda XP tak zareagowała).

> Może lepiej wymienić na 2*1GB? Tylko czy to nie "żre więcej" prądu i w
> efekcie nic nie pomoże?
IMHO nie chodzi tutaj o zasilacz tylko o fakt, że system jakoś się nie
może pozbierać. A wymiana na 2x1GB jest dosyć dobrym pomysłem, bedziesz
miał nadal dwa gniazda pamięci wolne i zawsze będziesz mógł rozbudować :)

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.