Re: Serwer plików - kilka pytań HW

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 13:25:00 MET

On Sat, 25 Feb 2006 06:00:56 +0100, Radio Erewan wrote:

> Drugie pytanie, to obudowa. Dźwignięcie 5 HDD i praca 24/7 to jednak spore
> wyzwanie. Obudowa może być do szafy 19cali. Przyglądałem się Chieftecowi
> UNC-410S-B, ma on jednak o jedną kieszeń 5,25 za mało :-(.
> Jakieś propozycje?
> Przy czym podkreślę, nie jetem fanem złotych kabelków i ciszy za wszelką
> cenę. Chciał bym złożyć taki serwer plików po cienkich, choć bez chodzenia
> na wszystkie możliwe kompromisy.
Witam.
A może zainteresuje się jakąś używaną!? Np. Compaq, Dell, IBM itp.
!? Właśnie zakupiłem jedną taką Compaq'a i jestem bardzo, ale to
bardzo zadowolony :) Blacha gr. powyżej 1mm, stabilna (ciężkaaa) no i
biorąc porównanie cena/jakość to chyba nic lepszego nie znajdziesz.
Ale jest jedno... ale. Musisz trochę się pogimnastykować - mimo, że
obudowa ATX to musiałem wywiercić śledzia na grafe (AGP), ale to pewnie
nie jest regółą :) Przemyśl... 3mSie