Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 08:21:04 MET

Hej !

news:9g5otd.f3h.ln@kwinto.prv...
> Mówisz, że przeczulony jestem? Hmm... ciekaw jestem w takim razie po co
> w ogóle robisz backupy, skoro od 15 lat nigdy nic z dysku nie straciłeś.

Bo jak mówi przysłowie, zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza :)
W tym przypadku kontrola = backup. Z kontrolą CRC. Kiedyś wykryłem
pad RAM-u (jednego _bitu_), bo zawartość CDR różniła się od wymaganej...

> A znasz takie powiedzenie - "tylko twardziele nie robią backupów"? ;-)

Jasne. Chuck Norris nie robi backupów. Nigdy. Tak słyszałem :)

> Dziś moda nastała na adrenalinkę. To stąd wysyp bohaterów, który łączą i
> dzielą partycje "Patrtion Magi...cośtam" ;-) bez żadnego backupu ani
> (uwaga, kolejne trudne słowo :)) UPS-a, a potem krzyczą: pomóżcie!, bo
> mieli tam oczywiście BARDZO ważne dane. LOL.

Jak było trzeba, to łączyłem i dzieliłem. Padów nie stwierdzono :)
Ale ja to jestem z tych, co ciągle jeszcze używają linii komend... ;)
I zasilacz w moim kompie jest droższy od grafiki.

> BTW wszyscy mamy ważne dane. W domu, w robocie, bez różnicy.

Hej,uciekłeś od wyrażenia (kontr)opinii na temat - przeciętny
Kowalski a brak miejsca na 2 partycjach :)
IMHO "Kowalskiemu" 1 partycja to i tak za dużo, sądząc z tego
co czytam na grupach. I tak się na niej nie połapie, co gdzie leży.
A co dopiero na dwóch.

Tak, jestem ironiczny :)

> Pewnie przeczytałeś gdzieś jakiś głupi artykuł o korzyściach
> wynikających z dzielenia.
> ;-))

Już nie pamiętam ;)
Może sam na to wpadłem, tak ze zdrowego rozsądku...

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry