Re: Karta telewizyjna - jaki producent jaki chipset ??

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 08:13:57 MET

Dnia Fri, 24 Feb 2006 09:06:36 +0100, Skrzekacz napisał(a):

> Planuje zakup karty telewizyjnej na allegro, raczej jakiś tani sprzęt. Teraz
> bede miał sygnał z kablówki. Poszukałem coś w internecie, ale nigdzie nie
> jest jasno opisane jaki chipset jaki producent warto wybrać, a jakie lepiej
> nie ruszać. Może znacie jakiś serwis w którym jest to opisane. Ewentualnie
> proszę o jakieś wasze zdanie w sprawie chipsetu: conexant 878, philips
> SAA7134HL (bardzo popularny na allegro), i ewentualnie o modelach firm:
> PixelView, AverMedia, KWORLD, TV MEDION. Koszt karty wolałbym żeby nie
> przekroczył 120 PLN. Z góry wielkie dzięki i Pozdrawiam.

W chipie 3/2006 jest test kart TV, więc jeżeli niczego sensownego w necie
nie możesz znaleźć, to kup gazetkę i zobaczysz co wg chipowców jest w tej
chwili najlepsze.

Co do tanich modeli z allegro - biednego nie stać na tani sprzęt - lepiej
dorzucić kilkadziesiąt złociszy i mieć dobrą jakość, support producenta i
(daj Boże) bezproblemowe użytkowanie. Dobrą kartą jest Leadtek Winfast TV
2000 Expert Edition za cenę poniżej 200 PLN.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam