Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 00:37:20 MET

Użytkownik "Michał Kupski" <miq@home.org> napisał w wiadomości
news:dto3jk$r63$1@news.onet.pl...
> Hej !
>
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Od 15 lat mam do czynienia nie tylko z własnymi pecetami.
> Może miałem szczęście, ale naprawdę nie widziałem takiego "padu".

> Statystyka się objawia. Gdybym ja naprawiał padnięte dyski,
> też bym je widywał. A tak - zima... :)

Mówisz, że przeczulony jestem? Hmm... ciekaw jestem w takim razie po co
w ogóle robisz backupy, skoro od 15 lat nigdy nic z dysku nie straciłeś.
To też statystyka.... :)

> Mówisz, że jak 15 lat nic to juz limit szczęścia wyczerpany ? :)

A znasz takie powiedzenie - "tylko twardziele nie robią backupów"? ;-).

Dziś moda nastała na adrenalinkę. To stąd wysyp bohaterów, który łączą i
dzielą partycje "Patrtion Magi...cośtam" ;-) bez żadnego backupu ani
(uwaga, kolejne trudne słowo :)) UPS-a, a potem krzyczą: pomóżcie!, bo
mieli tam oczywiście BARDZO ważne dane. LOL.

BTW wszyscy mamy ważne dane. W domu, w robocie, bez różnicy. Po co kusić
los.

[...]
> Mam 120GB. Jeszcze nie stawiałem na nim systemu (system chodzi
> ze starego Maxtora 20GB).
> Podzielony 20+100. Zgadnij co mną kierowało :)
>
> PS. Maxtor jest podzielony 5+14 :)))

Pewnie przeczytałeś gdzieś jakiś głupi artykuł o korzyściach
wynikających z dzielenia.

;-))

--
M.   [MS-MVP]