Re: problem z utworzeniem partycji

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 00:07:35 MET

Hej !

news:ja2otd.cig.ln@kwinto.prv...
> Jasne. Tylko pokaż mi takiego bohatera, co robi sobie kopię tabeli
> partycji.

No dobra, to było pytanie teoretyczno - retoryczne :)

> Przejrzyj archiwa grup poświęconych różnym systemom operacyjnym.

Od 15 lat mam do czynienia nie tylko z własnymi pecetami.
Może miałem szczęście, ale naprawdę nie widziałem takiego "padu".

> No widzisz - a ja zawodowo trudnię się naprawą takich padów,
> więc miałem jakby więcej przykładów w ręku :-).

Statystyka się objawia. Gdybym ja naprawiał padnięte dyski,
też bym je widywał. A tak - zima... :)

> Nie przekonuje Cię możliwość utraty danych po wysypaniu się systemu
> plików??? Hmm.......

Mówisz, że jak 15 lat nic to juz limit szczęścia wyczerpany ? :)

> Widzisz, ja się zgodzę z Tobą że można iść na różnego rodzaju
> kompromisy. Na przykład Ty możesz się pogodzić z utratą maili z
> dzisiejszego dnia, ale ja - nie. Wszystko jest kwestią potrzeb.

Oczywiście. Ale dla przeciętnego "zjadacza pecetów" jedna duża
partycja a nie dwie mniejsze to w większości przypadków jeden
kłopot mniej.
Z reguły jak taki będzie potrzebował 20GB miejsca to będzie miał
akurat 10 na jednej i 15 na drugiej ;)

> No bo nikt mi nie wmówi, że mając dysk 200 GB problemem
> będzie wydzielenie z niego 10 GB pod partycję z systemem.......

Mam 120GB. Jeszcze nie stawiałem na nim systemu (system chodzi
ze starego Maxtora 20GB).
Podzielony 20+100. Zgadnij co mną kierowało :)

PS. Maxtor jest podzielony 5+14 :)))

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry