Re: Omega 800

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 23:06:03 MET

user <bigyogi@neostrada.pl> wrote:

Na poczatek najwazniejsze: Tnij Wasc cytaty!

> Nie nagrywa powyżej 703mb.Pokazuje że jest zamało miejsca na
> płycie-myślałem że to przypadkowa wada jednej płyty ale okazało się
> jednak że to dotyczu wszyskch plyt.Inne firmy nagrywa.

            Szczerze mowiac ja z powyzszego jednoznacznie nie jestem w stanie
zrozumiec czy problem jest w komunikacie o za malej ilosci miejsca [to
normalne dla plyt 90 i 99 min - nalezy zignorowac i zatwierdzic
overburning], czy nagrywarka nie nagrywa wszystkich plyt 90 i 99 min
[a inne, czyli 74 i 80 min tak], czy tez ma problem z plytami 90 i 99 min
konkretnego producenta [nie lubi pewnego nosnika]. Pisz prosze w miare
mozliwosci precyzyjnie, bo ludze straca cierpliwosc. W koncu t ow Twoim
interesie lzy rozwiazanie problemu, a nie innnych ludzi ktorzy z dobrej
woli i w ramach wolnego czasu udzielaja odpowiedzi w usenecie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl