Re: LCD versus CRT

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 22:25:45 MET

Hej !

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości
news:dtnp1b$ae$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No i się brało... co roku.. aż w końcu kicha została kichą

To rzeczywiście kicha. Mam w domu 2 x 17" crt i oba jakoś się trzymają.
Jeden Samsung - tego nie ruszałem w ogóle. Drugi to jakiś OEM
Liteona (Medion, ale występuje też jako IBM), którego tanio kupiłem
i po regulacji jest lepszy niż niejedna "nówka sztuka nie śmigana"
ze sklepu.

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry