Re: Omega 800

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 22:31:06 MET

user <wojtek.boruch@neostrada.pl> wrote:

> -mam cały czas włączony i stosuję go do innych płyt tylko problem z
> Omegami.

            Doprawdy? Pokaz mi ATIP plyty 90 czy 99 min raportujaca sie jako
majaca wiecej niz 703 MB. Jesli Ci sie uda masz u mnie piwo.
To jest max przewidziany przez standard dla DataCD i ze wzgledu na
kompatybilnosc tak ma byc. A ze da sie nagrac wiecej zalezy wlasnie
od typu plyty - trzeba wierzyc nadrukowi ze tak jest i wlaczyc overburning,
jak Ci juz kilkukrotnie radzono.

PS:
Napisz wreszcie jednoznacznie czy problem jest w tych wyswietlanych 703 MB,
czy nie mozna nagrac plyty powyzej pewnej pojemnosci i zapis konczy sie
bledem. Jesli to drugie to moze byc cecha nagrywarki - nie wszystkie
obsluguja zapis plyt 90 i 99 min - w koncu to jest pojemnosc nie objeta
standardem i nie kazdy producent oferuje ta mozliwosc.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl