Re: Stary komp i XP

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 20:22:49 MET

Użytkownik "kp" <hm@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dtmhkt$15q0$1@news.4web.pl...

> a) przeciez stery (np do grafiki) ktore xp ma 'w sobie' nie wykorzystuja

Nie piszę o sterach do grafiki, bo nie wyobrażam sobie jak można używać
windowsowych. Ale np taka karta sieciowa...

> d) rozumiem ze jestes swego rodzaju noblista, ktoremu nie miesci sie w
> glowie cos w rodzaju krokowego postepu technicznego, po prostu od razu
> powinny byc pendrivy, od razu powinien byc xp....

Dyskietka powstała daaaawno temu, więc nie wiem o jakiej rewolucji mówisz.
Pendrive też nie jest niczym nowym, ale przynajmniej został pozbawiony wad
dyskietki.

> po prostu nie umiales tego win2k skonfigurowac, tudziez sam nie wierzysz w
> to co piszesz (w xp szybsze od 2k na sprzecie p2 chyba nawet chlopaki z
> intela nie wierza)

No jasne, bo przecież konfiguracja w2k tak bardzo się różni od XP Pro czy
win 2003. Rzeczywiście było tak z pewnością, że sobie z tym nie poradziłem.
EOT

--
pozdrawiam