Re: Karta grafiki max 300zł

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 20:23:53 MET

Użytkownik "Aureliusz Cudnik" <aureliuszc_nospam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dtl2tm$fvb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ale ostatnio chodzi mi po glowie Gf6200 w wykonaniu Gainwarda,
> konkretniej ten model:

http://www.allegro.pl/item88167980_gainward_gf_6200a_pro_1460_agp_128mb_64bit_tv_dvi.html

Fajna karta, w hurcie kosztuje pon. 225 zł. Ja wybrałem MSI, bo tańsza
nieco, ma lepszą pamięć, i markę tę lubię . Gainward ma fatalne pamięci na
podstawowych wersjach kart, a ta taka jest. W MSI jest 500MHz, a w Gainward
tylko 400MHz. To u mnie przesądziło.

> Czy ktos z Szanownych Grupowiczow posiada te karte?

Mam MSI, ale to prawie to samo.

> Czy jest z niej zadowolony?

Tak, jestem zadowolony z wydajności i jak dla mnie super karta. Poprzednio
miałem GF4 MX440-8X, a różnica mocno odczuwalna. Ja myślę, że wybierz tylko
dobrego producenta i będziesz zadowolony, bo współczynnik cena do wydajności
jest tu super.
Aha... ja patrzę też na jakość obrazu i ta jest dość dobra i nie narzekam.