Re: Stary komp i XP

Autor: kp <hm_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 09:54:33 MET

> Mów do mnie jeszcze.....
> Jak jedziesz przez 3 lata na stałym konfigu i lubisz zapodawać sterowniki
> czemu nie.
staly konfig raczej wyklucza 'zapodawanie sterownikow'
>Ja wolę jak system ma sterowniki w sobie i nie krzyczy o dyskietkę, którą
>uważam za najgorsze zło 21-wieku.
a) przeciez stery (np do grafiki) ktore xp ma 'w sobie' nie wykorzystuja
tego co urzadzenie oferuje (znajdz w nich jakies zaawansowane ustawienia, po
prostu ich nie ma, komp owszem ruszy, urzadzenie zadziala, ale w ascetycznym
trybie), nowsze/zaawansowane i tak trzeba sciagnac, winxp nie jest tu
panaceum, nie znajdziesz w nim tez sterownikow do urzadzen w stylu chinskich
klonow irdy na usb i szeregu innych gratow ktorych przybywa
b) czepiasz sie win2k podczas gdy w kwestii sterownikow ktore ma 'sam w
sobie' akurat za duzo nie odstaje od xp
c) 'dyskietka najgorszym zlem 21wieku', 'win9x nie powinien nigdy powstac' -
masz jakies problemy psychiczne?, nikt chyba nikogo nie zmusza to uzywania
ani tych urzadzen ani tych systemow. Dla ciebie chyba odpowiedni bylby
klasztor, dluuuga epoka informatycznej nicosci, zakonczona nagle i
niespodziewanie premiera xp...
d) rozumiem ze jestes swego rodzaju noblista, ktoremu nie miesci sie w
glowie cos w rodzaju krokowego postepu technicznego, po prostu od razu
powinny byc pendrivy, od razu powinien byc xp....
> Pozatym możesz wierzyć lub nie (mało mnie to obchodzi)
nas w sumie malo obchodza Twoje peany na czesc xp na starym pc i kretynskie
hasla rzucane pod adresem 'zlych wynalazkow'
> na moim P2 Xp chodził dużo szybciej niż w2k.
po prostu nie umiales tego win2k skonfigurowac, tudziez sam nie wierzysz w
to co piszesz (w xp szybsze od 2k na sprzecie p2 chyba nawet chlopaki z
intela nie wierza)

kp