Re: płyta Asrock K7VT4-4X i Athlon 2000+

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 19:01:03 MET

> 3) po ustawieniu FSB na 131Mhz i pamięci na 100Mhz chodzi stabilnie (na
> ile mogę stwierdzić).

Problem już rozwiązałem.
Oczywiście nie pomyślałem, żeby przed uruchomieniem całości zajrzeć do
instrukcji płyty głównej. Okazuje się, że FSB ustawia się zworką, a w
biosie przestawia się taktowanie dla wszystkiego - FSB, AGP itp. - w
celu podkręcenia. Ustawiłem zworką 266 i teraz wszysto działa dobrze,
FSB automatycznie ustawiło się na 133Mhz (266), tak samo pamięć.