Re: BŁĄD GRAFIKI - co robić ?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_gaztea.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 09:39:31 MET

NOKGAMER napisał(a):

> Nawet nie wiem tego, a myślałem tylko w kontekście tego, że GTAIII zaraz
> zauważył nową kartę i wyklonal dopasowanie tekstur.
> A może przeinstalować ten program?! Nie chcę jednak zbyt dużo robić bez
> sensu, bo nie chcę namieszać w systemie.

IMHO reinstalacja nic nie da...

> Rozumiem Ciebie, ale czy to oznacza, że na starszych będzie mi szybciej
> chodzić kosztem pewnych nowych opcji? (pyt. ret. :-))
> A jak ma się do Dx9.0c seria sterowników 6x.xx ?

DX 9.0c to chyba było jeszcze zanim seria 5X.XX się ukazała...

> Aha... a teraz zatem poradź mi proszę co zrobić ze sterownikami z płyty CD
> dołączonej do karty - jest tam 6x.xx chyba z 5 czy sześć wersji, którą
> wybrać, najstarszą?

najnowszą!

  Cieszyła by mnie lepsza wydajność, myślałem jednak, że
> seria GF6 jest na tyle aktualna, że mogę sobie na te pozwolić (zresztą
> zalecali w instrukcji).

Ale kupiłeś GF 6200 czyli najbardziej okrojona budżetową wersję, i
pewnie nawet gf4 ti 4200 jest szybszy...
własnie po to się wypuszcza słabe karty z nowej serii zeby ludzi
nabierać...
Potem widzisz w supermarkecie kompa z GF6 a tam siedzi karta za 200zł...

--
Pozdrawiam!       http://strony.aster.pl/dejotpe/     _| |_|___
*Jacek*    < GG:4806236 >    http://42.pl/url/aou    /   | |   \