Re: Stary komp i XP

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 00:04:45 MET

Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dtijpl$2pi$1@inews.gazeta.pl...

> Ale Win98, ewentualnie 2k będzie działać z pewnością znacznie lepiej.

No z pewnością w2k to lepszy pomysł. Jeszcze to pamiętam - P2 266MHz 384MB
RAM i zainstalowany w2k, muł taki że wytrzymałem z nim "aż" jeden dzień. po
przesiadce na XP pełny komfort. Napewno lepszy niż na win98 czy ME, które to
nakładki systemowe nie powinny wogóle powstać. Wkładać dyskietkę, żeby
zainstalować byle sterownik to bezsens.

> PS. nigdy nie rozumiałem ludzi, którzy na kompie za 300zł instalują OS
> za 600... Ale to nie moja sprawa w końcu...

Chociażby po to, żeby być legalnym. Wystarczający powód.

--
pozdrawiam