Re: Stary komp i XP

Autor: Pawel <nie_at_lubie.spamu.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 23:24:36 MET

On Thu, 23 Feb 2006 00:04:45 +0100, "Czajson" <rookie@rookie.cy>
wrote:
>No z pewnością w2k to lepszy pomysł. Jeszcze to pamiętam - P2 266MHz 384MB
>RAM i zainstalowany w2k, muł taki że wytrzymałem z nim "aż" jeden dzień. po
>przesiadce na XP pełny komfort.

Na celku 333 + 320mb ram i szybki hdd wytrzymalem z w2k 3 lata (na tym
konfigu w przypadku xp juz nie bylo tak rozowo)... i pewnie bym do
dzis pracowal gdyby limit pojemnosci hdd 32gb. Teraz tez w2k sp4 i
rakieta (1,5gb ram + sempron... komp na lata, jedyne co bym dodal to
raid, ale za glosne wiec czekam na 'dyski flash' w normalnych
cenach;), xp jest przekombinowany. Pozdr.
_
Pawel