Re: Temperatura Pentium D 3 GHz

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 18:07:54 MET

Witam,
mam tego procka, na początku miałem max 73 stopnie w stresie, wymieniłem
wentylator z radiatorem jednak to nic nie dało było podobnie 71 stopne
celcjusza więc pomino tego ze w obudowie mam orginalnie jeden wiatrak z
przodu i drugi z tyłu dokupiłem 2 wiatraki 120mm i zamontowałem je na
bocznej ściance obudowy montując jeden tak aby wdmuchiwał a drugi żeby
wyciągał ciepłe powetrze. teraz mam 45 stopni max. Wydaje mi się ze ten
oryginalny radiator z wentylatorem tez byłby ok.