Re: Plyta glowna na nforce2

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 18:05:23 MET

Hej !

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:22022006.1CC7F6F6@budzik61.poznan.pl...
> czy to oznacza ze mozna brac np. Asrocka bez obawy ze trafie na jakis syf.

Asrock nie taki zły... ale "syfu" bym się jednak wystrzegał.
Np. PCChips :)

> Chciałbym zmienic plyte ale na prawde budzetowo musze sie maksymalnie
> oszczedzac.

Znam ten ból :)
Właśnie kupiłem i testuję Leadteka na nForce2 SPP + Soundstorm.
Tani był, ale jak się okazało po wymianie kondensatorów. Na szczęście
nowe kondensatory są dość porządne, a płyta na Memteście i Prime95
nie wykazuje żadnych dewiacji :)

> ok, poszukam. I poczytam co to jest... :)

http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/przeglad_plyt_nForce2/strona-1.html
i dalsze...

--
Pozdrawiam