Temperatura Pentium D 3 GHz

Autor: Zako <donbalon_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 23:16:27 MET

Witam.

Mam problemy z procesorem. Jego temperatura podczas testu Prime95 skacze do
80 C (stress). Słyszałem, że takie procki pracują w wysokich temperaturach
ale wartości grubo przekraczające 70 stopni to chyba przesada.
Zainwestowałem w wentylator Zalmana, Zalman CNPS 7700-AlCu, oraz dwa
wiatraki z przodu i z tyłu obudowy, ale to nie pomaga. Popraiwiła się
temperatura w środku pudła ale na procesorze nadal mnie przeraża. Nie bardzo
wiem co jeszcze mógłbym zrobić żeby ją obniżyć. Będę wdzieczny za wszelkie
wskazówki.

Konfiguracja:
Pentium D 3,0 GHZ
MSI P4N SLI (MS-7160)