Re: Zamiana 6200A w 6600...

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 21:41:58 MET

http://www.mvktech.net/component/option,com_simpleboard/Itemid,34/func,view/catid,10/id,31909/

http://www.devhardware.com/forums/nvidia-video-card-6/geforce-6200t-60780.html

> Może lepiej udzielaj się w partii? - wzmocnisz wspaniałe polskie
> katolicko-żydoskie siły debilizmu i chamstwa.

po pierwsze NTG - idz na polityke albo soc i wyzal sie tam komus
po drugie jesli sam jestes chamem to dlaczego inni nie moga...?

> Po pierwsze, niech Ciebie nie myli litera A, bo nazwa marketingowa karty
ma
> się nic do użytego GPU w danej partii kart.

To dlaczego generujesz watek o mylnym tytule?

> Po drugie, pytam na polskim forum i oczekuję polskiej odpowiedzi, ale to
> oczywiście nie problem. Nie zmienia to faktu, że kłócisz się o literę A, a

Ja sie nie kloce - odnosze natomiast wrazenie ze cierpisz na jakas psychoze
maniakalno depresyjna

> cały czas zwracam uwagę, że to nie jest odpowiedzią na moje pytanie.
Polecam
> Ci zrobić sondę nt. ilu kupiło 6200A i co miało faktycnie za GPU, czy NV43
> A2 czy A4, czy inne.

Polecac to mozesz masc na pryszcze

> Po trzecie, jeszcze raz powtórzę to tobię jak do najbardziej tępego
idioty,
> nie znasz odpowiedzi na pytania, nie udzielaj się na forum. Tam nie ma
> odpowiedzi na moje konkretne pytania. Uwagę o literze A przyjąłem, i
> postaram się te literę w przyszłości pomijać.

w sprawie formalnej ta grupa jest medium demokratycznym - moge w nim pisac
co zechce a ty nie mozesz mi tego zabronic czy nakazac tak jak ja nie moga
zakazac tobie.

przyznam sie szczerze ze juz dawno wiekszego kabotyna niz ty nie
spotkalem...