Re: Zamiana 6200A w 6600...

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 19:05:32 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtfhlq$10u$1@news.dialog.net.pl...

http://www.mvktech.net/component/option,com_simpleboard/Itemid,34/func,view/catid,10/id,31909/

http://www.devhardware.com/forums/nvidia-video-card-6/geforce-6200t-60780.html
> http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=65886
> http://hardware.mcse.ms/archive55-2005-6-198507.html
> nic nie tlumaczy dwoch rzeczy: lenistwa i glupoty...

Może lepiej udzielaj się w partii? - wzmocnisz wspaniałe polskie
katolicko-żydoskie siły debilizmu i chamstwa.

Po pierwsze, niech Ciebie nie myli litera A, bo nazwa marketingowa karty ma
się nic do użytego GPU w danej partii kart.
Po drugie, pytam na polskim forum i oczekuję polskiej odpowiedzi, ale to
oczywiście nie problem. Nie zmienia to faktu, że kłócisz się o literę A, a
cały czas zwracam uwagę, że to nie jest odpowiedzią na moje pytanie. Polecam
Ci zrobić sondę nt. ilu kupiło 6200A i co miało faktycnie za GPU, czy NV43
A2 czy A4, czy inne.
Po trzecie, jeszcze raz powtórzę to tobię jak do najbardziej tępego idioty,
nie znasz odpowiedzi na pytania, nie udzielaj się na forum. Tam nie ma
odpowiedzi na moje konkretne pytania. Uwagę o literze A przyjąłem, i
postaram się te literę w przyszłości pomijać.