bateryjka

Autor: maciej \(m.\) <alt.pl.neo_at_usunto.poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 19:02:08 MET

Witam,

Czy to możliwe że bateryjka do CMOS'a (2032)
pada w płycie, która jeszcze 2,5 roku nie ma ??

Gigabyte GA-7VT600-L kupiona nówka w październiku 2003.
Od dwóch dni mam "cmos checksum error " i biosik ustawia defaulty,
że o dacie i czasie nie wspomne - objaw typowy dla padu baterełki.

Czy tylko mi się badziewna bateria trafiła,
czy to dzisiaj norma, że baterełki starczają na góra 2-3 lata ??
Chciałbym się upewnić, bo kiedyś
za dawnych dobrych czasów baterie siadały
dopiero po doooobrych kilku latach.....

pozdro,
m.