Re: Fujitsu Siemens t17-1.

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 08:34:02 MET

> Mam jednak z nim, problem , poniewaz dookoła ekranu przy krawedziach,
> monitor wyswietla wszystko jasniej (bardzo wyraznie to widac, jak caly ekran
> ma wyswietlac czarny kolor, - wtedy widac tam bialy kolor)

Biały czy ciemno szary? Jeśli ciemno szary to pewnie wina złego
podświetlenia. Możesz poszukać na internecie opisów jak to poprawić.

> Moje pytanie: ten monitor tak ma, czy jest on uszkodzony ?

Najlepiej gdybyś pokazał zdjęcie, ale jak piszesz "biały kolor" to
raczej jest uszkodzony. Poza tym nie powinno być na monitorze
nierównomierności podświetlenia tak łatwo zauważalnych - jeśli masz
możliwość reklamuj.